first day at the project - Reisverslag uit Ederveen, Nederland van Lorette van Geerenstein Willianne Zwijnenburg - WaarBenJij.nu first day at the project - Reisverslag uit Ederveen, Nederland van Lorette van Geerenstein Willianne Zwijnenburg - WaarBenJij.nu

first day at the project

Blijf op de hoogte en volg Lorette van Geerenstein

15 Oktober 2012 | Nederland, Ederveen

Antarre,

Dat betekent goedemiddag! het internet gaat met zienderogen vooruit hier, dus ik ga proberen wat foto's te uploaden voor jullie.
Vanochtend zijn we naar het schooltje en naar het nutrition centre geweest. Het was een bijzondere kennismaking.
we zijn alle klassen in het schooltje langs geweest, en we hebben de kinderen onze namen geleerd.
Daarna zijn we naar het nutrition centre geweest waar we uitleg kregen over de gang van zaken daar.
Verder hebben we een voorlichting mee gemaakt, dat ging over de schijf van 5. Gezond eten dus. Maar hier hebben ze geen schijf van 5, maar een schijf van 3.
Morgen gaan we voor het eerst naar de markt, hier gaan we stoffen kopen om rokken van te laten maken.

tot snel weer!
liefs, Willianne

• 16 Oktober 2012 - 19:49

Ome Gert En Tante Ria,:

He Willianne (en Lorette)

Een mailtje van je moeder liet zien dat je al in Ghana bent aangekomen.
    We wensen je een heel goede tijd daar en hopelijk een goede gezondheid beiden ook.
    Want het eten zal daar ook wel anders zijn dan in Nederland.
    Hoelang was het vliegen naar Ghana?

Dat de HEERE jullie nabij mag zijn ook in het verrre Ghana.

Hartelijke groeten van ons allemaal hier.

Ome Gert en Tante Ria en de rest.

• 18 Oktober 2012 - 05:02

Anne-Sophie En Aline :

Namasté !!

hoe is het daar dan? hebben jullie ook zo goed internet ? :P whaha k zit nu met Aline in een hotelletje in Kathmandu. Er is een of ander groot festival hier dus gaan we naar pokhara, schijnt een mooie stad te zijn. duuus. veel succes daar eeh. ben bnieuwd naar jullie rokken!

• 22 Oktober 2012 - 16:19

Iris:

Hey!

Ik ken jullie niet maar hoop volgend jaar naar Ghana te gaan voor stage! Ben echt heel benieuwd naar jullie verhalen :)

Groetjes en Gods zegen daar!

• 22 Oktober 2012 - 16:19

Iris:

Hey!

Groetjes en Gods zegen daar!