15 Augustus - Reisverslag uit Ederveen, Nederland van Lorette van Geerenstein Willianne Zwijnenburg - WaarBenJij.nu 15 Augustus - Reisverslag uit Ederveen, Nederland van Lorette van Geerenstein Willianne Zwijnenburg - WaarBenJij.nu

15 Augustus

Blijf op de hoogte en volg Lorette van Geerenstein

15 Augustus 2012 | Nederland, Ederveen

Ja hoor,
Na veel gestress, heen en weer gefiets van Lorette omdat ze haar mobiel was vergeten die ze nodig had om te betalen, is het ons dan toch gelukt!
De tickets naar Ghana zijn geboekt.
Op 10 Oktober om 15:15 zullen we uitvliegen naar het verre Ghana.
Hier hopen 4 maanden te verblijven om daar aan de slag te gaan binnen project Share.
Vanaf nu begint het regelen, regelen, en ja het regelen dus.
Visum halen, injecties krijgen, backpacker en gepaste kleding kopen.

Tijdens onze reis zullen we op deze site regelmatig verhalen en foto's plaatsen om jullie indrukken te kunnen geven van wat we meemaken.

Geniet van de verhalen, en laat zeker een berichtje achter, we vinden het leuk om wat van jullie te horen!

Groetjes Lorette & Willianne

• 21 September 2012 - 08:44

Evelien Zwijnenburg:

Lieve Willianne en Lorette,

De alleerste reactie,
    Op dit moment zijn jullie onderweg naar Den Haag om een visum aan te vragen.
    Dat zal wel lukken denk ik, ze laten jullie wel binnen.
    Jullie hebben al veel voorbereidingen gedaan en zijn er intensief mee bezig.
    Het is nu nog maar een kleine 3 weken meer, en dan gaan jullie.
    Voor ons minder leuk, maar voor jullie een levenservaring.
    We leven met jullie mee en hopen van jullie verhalen en foto`s te gaan genieten.
    We hopen en bidden dat jullie tot zegen mogen zijn en er voor elkaar zullen zijn.
    En dat jullie volgend jaar januari weer terug mogen komen met veel............
    Tja vul dat maar zelf in.

Liefs mams van Willianne.

• 03 Oktober 2012 - 16:36

Dick Van Heerdt:

Hoi Willianne en Lorrette,

Het is goed als jonge mensen zich inzetten en oog hebben voor hun naaste, daar is liefde voor nodig en durf en ook niet bang zijn voor het avontuur.
    Jullie mogen wel weten dat God met jullie meegaat, Ik hoop dat jullie ook in dat vertrouwen mogen reizen en werken.
    Oog hebben voor je naaste is een bijbelse opdracht lees maar Mat 25 : 40, we mogen het doen voor Hem in Zijn naam.
    Van harte Gods zegen toegewenst en vergeet niet te genieten van deze grote reis naar het verre Ghana.

Vriendelijke groet,

Dick

• 08 Oktober 2012 - 19:38

Marianne V Roekel:

Hoi Willianne en Lorette

Het is bijna zo ver, nog 2 nachtjes slapen.... of wakker liggen.
    We wensen jullie een steengoede tijd toe in Ghana.
    Jullie kunnen vast hard aan het werk. We hopen dat jullie veel mogen bereiken en mogen betekenen voor de mensen in Ghana.
    En hopen dat het voor jullie keigaaf zal worden.
    We bidden dat dit lied in jullie hart zal leven.

opw 710:
    Zegen mij op de weg die ik moet gaan
    Zegen mij op de plek waar ik zal staan
    Zegen mij in alles, wat U van mij verlangt
    O God zegen mij alle dagen lang!

Groeten het VBW team

Karin, Klarinda, Jacqueline,Maria, Carine, Linda en Marianne

• 09 Oktober 2012 - 08:34

Anne Marie:

Dag Lieve Willianne en Lorette,

Nog 1 nachtje. En dan.... Weer een dag om te leven, te ontdekken wie je bent en wie de ander is, wat je kunt en een mogelijkheid om je talenten in te zetten. Wij wensen jullie goede dagen, weken en maanden toe. In gedachten zijn we bij je.

Hartelijke groet,

Anne Marie en Dick

• 09 Oktober 2012 - 23:02

Henrieke:

Hoi Wilianne en Lorette,

Geniet nog even van jullie laatste nachtje in jullie eigen bed voordat jullie het avontuur tegemoet gaan.
    Wij bidden dat God met jullie mee mag gaan op deze reis.
    Veel succes en plezier gewenst.

Vergeet nooit dat God op elke plek van de wereld over jullie zal waken.

p.s. bruin worden zal wel lukken zo ;)

Liefs Henrieke & Bart

• 10 Oktober 2012 - 15:49

Evelien Zwijnenburg:

Ha lieve meiden,

Het is nu bijna 16.00 en we zijn net terug van Schiphol.

als het goed is zitten jullie nu in de lucht.

We hopen dat jullie goed door de douane zijn gekomen met al die pillen van Katie.

Inchecken ging goed, al met al best wel spannend hoor!

We hopen snel wat van jullie te horen.
    Liefs van mams.

• 11 Oktober 2012 - 15:18

Anne-Marie:

Heee Wil,

Goed aangekomen? Ik vroeg me af hoe je allemaal te bereiken bent naast deze site? :)
    Hoop dat je eerste nachtje lekker verlopen is en dat jullie het naar jullie zin hebben.

Geniet ervan en mijn brief komt spoedig! :)

X AM

• 12 Oktober 2012 - 16:45

Evelien:

Berichtje van wil gehad vanmiddag:
    Hoi,we hebben tot nu toe geen internet, dus skypen zal lastig worden.
    Het is tof en vooral warm. X Will

• 12 Oktober 2012 - 16:45

Evelien:

Berichtje van wil gehad vanmiddag:
    Hoi,we hebben tot nu toe geen internet, dus skypen zal lastig worden.
    Het is tof en vooral warm. X Will